Forfatter Emne: Savannah & Mullings - 8 uger+ gamle *nye billeder 29/9*  (Lst 4747 gange)

Bunster

• Diktatorkanin
  • Overkanin
  • Indlg: 4832
  • Et hjem uden kaniner er ikke et hjem
    • Stuekaniner - og havekaniner
Sv: Savannah & Mullings - 5 uger gamle *nye billeder 9/9*
« Svar #15 Dato: September 09, 2014, 10:11:49 pm »
Ih, hvor nuser! Jeg er vild med de øverste tre foto. Totalt nuttet!  :bunny
Insistér altid på at få smertestillende med hjem efter operation og ved sygdom eller skader, hvor en kat ville modtage smertelindring!

Hurtigere heling, dæmpet hævelse, fremmelse af appetitten og øget livsmod.

Lad tvivlen komme kaninen til gode!

www.stuekaniner.dk

siarenee

• Kaninhopper
  • Indlg: 141
  • Savannah
    • siasFunhouse
Sv: Savannah & Mullings - 7 uger gamle *nye billeder 16/9*
« Svar #16 Dato: September 16, 2014, 04:31:32 pm »
Imorgen er ungerne 7 uger, så har taget lidt billeder af dem idag :) - Fik slet ikke taget 6 ugers billeder af dem sidste uge
(har været lidt doven og derfor er billederne ikke redigeret, så farverne er altså ikke så matte som billederne viser)

Unge 1 - Han

Unge 2 - Hun

Unge 3 - Han

Unge 4 - Han
Ham her har fået et hængeøre, det begyndte at hænge for nogle dage siden, ligner rigtig sin far! Han er den eneste i kuldet med hængeøre :)

Unge 5 - Hun

Ungerne er klar til at flytte hjemmefra torsdag næste uge 25/9, så de kan allerede nu reserveres, hvis der er interesse for disse lækre små basser :D
Mvh Sia-sofie
-Ejer af den smukkeste løvehoved hun, Savannah! ;)

Camilla

• Kælekanin
  • **
  • Indlg: 99
« Svar #17 Dato: September 17, 2014, 12:49:59 am »
Jeg er vild med dine billeder - hvor er de bare toplækre, de unger! Man kunne jo ønske at adoptere hver og en... men jeg må vist hellere beherske mig og holde mig til dem, jeg har, og dem jeg ved, der før eller siden bliver tilovers på skolen. Men hvor er de skønne! Håber du finder nogle supergode hjem til dem  :)
Hilsen Camilla,
mor til Frans & My, Josefine & Ferdinand, samt Robin, Sille & Beate
delemor til Simba, Nicoline, Percy, Rosa, Stampe, Bella, Thorin og Charlotte,
madmor til Gordon, Bimmer, Alfred, Jill, Guldlok, Pjuske, MiniBimmer, Pusling, Multe, Mynte, Leonora, Simbaline og Amalie.

siarenee

• Kaninhopper
  • Savannah
    • siasFunhouse
« Svar #18 Dato: September 18, 2014, 01:09:47 pm »
Mange tak! De er så lækre, og har fantastiske personligheder, de er så nysgerrige og kælne :D
Håber også vi finder nogle super gode hjem til dem, det bliver nu svært at komme af med dem :) vi overvejer lidt at beholde en som indekanin til at løbe frit rundt på min lillebrors værelse, det kunne være lidt hyggeligt, nu må vi se hvad det bliver til ;D
Mvh Sia-sofie

siarenee

• Kaninhopper
  • Savannah
    • siasFunhouse
Sv: Savannah & Mullings - 8 uger+ gamle *nye billeder 29/9*
« Svar #19 Dato: September 29, 2014, 06:03:27 pm »
Ungerne blev 8 uger i torsdags, de er simpelthen blevet så flotte, og de har fået en stor og lækker løvemanke - de er nu klar til at flytte hjemmefra, hvis der er nogen af jer der kunne være interesseret! ;D

Unge 1 - S/G Japaner (MM) - han

Unge 2 - S/G Japaner (MM) - hun

Unge 3 - S/G Japaner kappetegnet (MM) - han

Unge 4 - S/G Japaner kappetegnet (MM) - han

Unge 5 - S/G Japaner kappetegnet (MM) - hun

Alle unger er super nysgerrige og har et super dejligt temperament. De har fået klippet kløer for første gang i dag, og de tog det så pænt. De er utrolig nemme at håndtere og vil blive super skønne som kælekaniner :)
Mvh Sia-sofie