Halløj på forummet!
Ja, så fik jeg altså min første kanin...

- og så måtte jeg jo på kaninforum.dk!
Jeg er lige flyttet hjemmefra, og blev sådan lidt ensom i min lejlighed - så fik jeg Sofus d. 10. januar. En lille sort (egentligt sådan halv-brunlig, men er jo kun "gulerodsgnasker" - og ved ikke så meget om farver

) dværgvædder. Han er absolut bedårende - og en enormt modig lille fætter.
Det med kaniner helt nyt for mig - og det er jo en helt ny verden af gulerødder og gumlelyde

Vi har altid haft katte og hund derhjemme, men Sofus er den første kanin - og jeg må sige kaninen er et undervurderet kæledyr! Absolut en lille personlighed der blot vokser sig større dag for dag - ja, jo altså også i bredden... Ej, men planen med Sofus er, at han skal være "stuekanin" - altså løbe så meget så muligt løs i min lejlighed - det er han allerede helt vildt god til, men lige nu bor vi midlertidigt hos mine forældre, og så kommer han ikke optimalt meget ud.
Nå, ja. - og så lidt om mig selv. Jeg er (snart) 20 år og er bosiddende i Odense - jeg ved at tage fag på HF for så forhåbentlig bagefter at komme ind på Landbrug Højskolen, og læse veterinærmedicin, for jeg er absurd glad for dyr, og jeg fylder helst min hverdag ud med så mange dyr så muligt (se Sofus
skal fylde meget, eftersom han er det eneste dyr jeg har hjemme ved mig selv.. hehe).
Men, altså - jeg ser frem til at bruge kaninforum. dk, og få gode råd + nogle ligesindede der forstår at det
ikke er ynkeligt at have kanin, når man er over 12 år