kaninforum.dk
September 09, 2010, 09:41:56 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder: Der er kommet en ny kalender I kan bruge til at poste begivenheder i.

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrer  
Sider: [1]   Gå ned
  Print  
Ophavsmand Emne: Hjælp til svensk hopforening efter LU-katastrofen?  (Læst 240 gange)
Bunster
Overkanin
Beskeder: 3204

Et hjem uden kaniner er ikke et hjem

Vis profil WWW
« på: Marts 08, 2010, 02:01:28 »

I et stykke tid har jeg fulgt med på Facebook på den støttegruppe, der er oprettet efter katastrofen ved det svenske LU. Der er jo ikke noget særligt, man kan gøre for at hjælpe, når man bor så langt fra Nykøping. Der hopper stadig kaniner rundt i sneen deroppe, de kan se spor, og der kører et hold ud i morgen for at lede mere organiseret.

Men den lokale hopforening mistede alle eller næsten alle sine forhindringer, der var sat op til Sverigesmesterskaberne i hallen. De samler penge ind for at kunne købe nye, men jeg tænkte jo så på, om ikke KF skulle donere et spring til dem?

Vi har nogle ivrige spring-byggere her på forum, og hvis vi slår os sammen om at betale for materialer og forsendelse, kunne det være en opmuntrende hilsen til dem deroppe.

Er der stemning for det?
Logget

Insistér altid på at få smertestillende med hjem efter operation og ved sygdom eller skader, hvor en kat ville modtage smertelindring!

For under kr. 30,- opnår du: Hurtigere heling, dæmpet hævelse, fremmelse af appetitten og øget livsmod.

Lad tvivlen komme kaninen til gode!
Rikkezen
Udstillingskanin
Beskeder: 416

Vis profil
« Svar #1 på: Marts 08, 2010, 02:40:21 »

Jeg vil i hvert fald med glæde donere en sum! Jeg er dog selv udstyret med 2 venstre tommelfingre, så jeg kan kun hjælpe med pengene Wink
Men jeg er enig i, at det kunne være en opmuntrende hilsen!
Logget

Med venlig hilsen
Rikke Pedersen
Bare_mig
Overkanin
Beskeder: 1501

Nova og Pallino putter :-)

Vis profil
« Svar #2 på: Marts 08, 2010, 03:12:19 »

Et selvbygget spring må være til at betale, hvis vi er flere om det. Jeg kan godt give en sum.
Logget

Mvh. Nova, Pallino og Jane
Medlem af kaninforums Hollænder fanklub - Een gang Hollænder, altid Hollænder!
Henriette
Moderatorkanin
Overkanin
Beskeder: 3096

Stampe

Vis profil WWW
« Svar #3 på: Marts 08, 2010, 03:31:22 »

Jeg er med!!!!!
Super god idé!!  notworthy

Allerhelst stod jeg i Nyköbing med kasser og net til indfangning af kaniner, men som sagt er det bare så langt væk.
Mit hjerte græder stadig for alle de kaniner der ikke er fundet og alle de mennesker der er berørte...

Det her er da det mindste vi kan gøre!!!
Logget

Mange hilsener fra Henriette - Belle, Fighter, Mokka, Minnie & Mickey.
sus
Overkanin
Beskeder: 1880

Vis profil WWW
« Svar #4 på: Marts 08, 2010, 05:16:32 »

Ja det er virkelig en ulykkelig situation Cry  Jeg ville gerne bygge et spring, men vi har pt ingen skrue/bore maskine i huset  banghead  Jeg ville også ønske at jeg kunne være med til at hjælpe med indfangning af de stakkels kaniner ...
Logget

med venlig hilsen Susanne og dyrene
MetteVuns
Overkanin
Beskeder: 3085

Hindbærgårdens Look at me?

Vis profil
« Svar #5 på: Marts 08, 2010, 10:53:31 »

Jeg synes heller vi skulle give dem et gavekort til Libra-artic, da svenskerne har ret stramme krav til springene..

Men jeg vil også gerne være med!
Logget
Bunster
Overkanin
Beskeder: 3204

Et hjem uden kaniner er ikke et hjem

Vis profil WWW
« Svar #6 på: Marts 08, 2010, 11:22:58 »

Jamen, helt sikkert, Mette, hvis det er det bedste at gøre. Det er godt med noget inside information, så de får noget, de kan bruge!
Logget

Insistér altid på at få smertestillende med hjem efter operation og ved sygdom eller skader, hvor en kat ville modtage smertelindring!

For under kr. 30,- opnår du: Hurtigere heling, dæmpet hævelse, fremmelse af appetitten og øget livsmod.

Lad tvivlen komme kaninen til gode!
Bare_mig
Overkanin
Beskeder: 1501

Nova og Pallino putter :-)

Vis profil
« Svar #7 på: Marts 10, 2010, 12:49:05 »

Den er jeg også med på. Det ville være ærgerligt at give dem et spring som ikke kan bruges til konkurrence.
Logget

Mvh. Nova, Pallino og Jane
Medlem af kaninforums Hollænder fanklub - Een gang Hollænder, altid Hollænder!
Sider: [1]   Gå op
  Print  

Hop til: